Karabinek Bushmen UltraLight 1200kg
Karabinek Bushmen UltraLight 1200kg
Opis
Karabinek Bushmen UltraLight 1200kg
Karabinek ULTRALIGHT – Ultra lekki, ultra wytrzymały – do hamaka.
Karabinek Bushmen UltraLight - specyfikacja
- 21 g – masa
To jedne z najlżejszych, tak wytrzymałych karabinków na świecie. - 12 KN – wytrzymałość
To jedne z najbardziej wytrzymałych ultralekkich karabinków na świecie.
Karabinki Bushmen UltraLight wytrzymują obciążenie statyczne ponad 1200 kg !
Dlaczego nasze karabinki są tak wytrzymałe?
Cóż, tak naprawdę nie wiemy do czego je wykorzystacie, ale wiemy, że te karabinki mogą naprawdę dużo znieść.
OK, ale dlaczego? – tajemnicę stanowi delikatny T kształtny przekrój oraz wysokiej klasy aluminium, no i naprawdę staranne wykonanie.
Większość znanych nam lekkich karabinków hamakowych wytrzymują obciążenie rzędu 500 KN. Tyle to nasze karabinki wytrzymują nawet w poprzek
Karabinek Bushmen UltraLight - wymiary:
- 8cm x 4,7cm – wymiary
Te wymiary oraz aksamitny faktura sprwaiają że są wygodne w użytkowaniu, nawet w rękawiczkach.
Klasyczny, kształt zbliżony do litery zwężającej się u dołu litery D wykorzystywany w karabinkach wspinaczkowych jest po prostu sprawdzonym, najwygodniejszym kształtem w użytkowaniu. Dlatego stosujemy go również w naszych karabinkach.
Nawet w ciemności, czy innych niesprzyjających warunkach karabinek układa się w dłoni tak by można było go łatwo użyć - 20 mm – prześwit
Pozwala wygodnie wpinać się w chyba wszystkie uchwyty i zawiesia przeznaczone do hamakowania.
Starannie zaokrąglone brzegi, mają za zadanie nie tylko by miło się je trzymało w dłoni (choć również ) ale przede wszystkim by nie zahaczały się o hamak, linki oraz taśmy do których są wpinane.
Kompaktowe rozmiary i niska waga sprawia, że znajdują swoje miejsce w wyposażeniu nawet najbardziej wymagających ultralightowców.
10 lat gwarancji
Jesteśmy po prostu przekonani o ich wytrzymałości.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.