Farba akrylowa Angelus Leather Paint FLAT 118ml Matowa
Farba akrylowa Angelus Leather Paint FLAT 118ml Matowa
Opis
Farba akrylowa Angelus Leather Paint FLAT 118ml Matowa
Legendarna amerykańska farba akrylowa z matowym wykończeniem. Doskonale znana miłośnikom customizacji i kicksów. Farba do malowania i renowacji skór naturalnych oraz syntetycznych. Dzięki wyjątkowej formule (przy właściwym przygotowaniu skóry i aplikacji) nie łamie się i nie wykrusza nawet w pracujących miejscach cholewki. Po wyschnięciu zapewnia wykończenie odporne na uszkodzenia i zginanie.
WAŻNE!
Przed właściwym zastosowaniem każdego środka do skór należy przeprowadzić próbę na niewidocznym skrawku, sprawdzając działanie produktu na kolor i strukturę skóry. Jeżeli efekt jest właściwy, można przystąpić do dalszych czynności. Środki chemiczne należy przechowywać w miejscach niedostępnych dla dzieci i stosować na zewnątrz lub w dobrze wentylowanych pomieszczeniach.
Sposób użycia:
- wyczyścić i odtłuścić skórę
- dokładnie wymieszać farbę
- nakładać niewielkie ilości na skórę za pomocą pędzelka lub specjalnych aplikatorów (małe gąbki lub waciki)
- kolejną warstwę nakładać po 45-60 minutach
- lepiej nałożyć kilka cienkich warstw niż jedną grubą
- pozostawić do wyschnięcia na 12 godzin
UWAGA:
- Stopień połysku/matu wykończenia można regulować dodając do farby Angelus Duller
- Angelus Duller dodajemy w ilości od 1ml do 4 ml na butelkę 29,5ml czyli 5%-15%
- Możesz zwiększyć trwałość farby przez zastosowanie lakieru wykończeniowego - Angelus Finisher
- Przy aerografie rekomenduje się stosowanie wraz z farbą środka Angelus 2-Thin w stosunku 1:4
- Po użyciu aerografu sprzęt należy oczyścić mydłem i ciepłą wodą
- Niektóre wyroby skórzane posiadają fabryczne wykończenie silikonowe, które uniemożliwia właściwe wiązanie farby.
- W takich przypadkach przed malowaniem można użyć mocnego zmywacza do usunięcia wykończenia - Tarrago Conditioner
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.