Tłuszcz do Skór EKOlogiczny Coccine ECO 100ml
Tłuszcz do Skór EKOlogiczny Coccine ECO 100ml
Opis
Tłuszcz do Skór EKOlogiczny Coccine ECO 100ml
Tłuszcz ochrony do skóry licowej. Nasiąkanie i wysuszanie włókien kolagenowych skóry powoduje ich ostateczną kruchość i łamliwość. Natłuszczając je chronisz skórę przed zużyciem. Przedłużasz życie obuwia i poprawiasz jego kondycję.
Dlaczego jest eko?
Zawiera składniki niegroźne dla środowiska, w tym wosk pszczeli o znakomitych właściwościach konserwujących i masło shea, działające odżywiające i regenerująco.
Zapakowany w szklany słoiczek z aluminiową nakrętką – nie zaśmieca ekosystemu.
Cechy
Tłuszcz ochronny do skóry licowej.
Wosk pszczeli, Carnauba i masło Shea
Na bazie bezpiecznych dla zdrowia składników.
Szklane opakowanie i aluminiowe wieczko.
Zalety produktu
Tłuszcze zapobiegają głębokiemu wchłanianiu wody i twardnieniu skóry.
Zabezpiecza skórę obuwia.
Bezpieczny w użytkowaniu.
Szkło i aluminium – to surowce w 100% ekologiczne. Można je przetwarzać bez końca (plastik tylko 5-6 razy), a przy tym nawet jeśli trafia do środowiska, dość szybko i nieszkodliwie ulega degradacji.
Korzyści stosowania
Chronisz buty przed wpływem wody. Nasiąkanie i wysuszanie włókien kolagenowych skóry powoduje ich ostateczną kruchość i łamliwość. Natłuszczając je chronisz skórę przez zużyciem.
Masło Shea odżywia i regeneruje.
Wosk pszczeli posiada świetne właściwości konserwujące.
Podczas użycia nie narażasz skóry rąk na podrażnienia.
Nie zanieczyszczasz środowiska naturalnego w trakcie użycia ani po zużyciu, gdy wyrzucasz opakowanie.
Używając w domu nie narażasz zdrowia domowników (dzieci i zwierząt).
Opakowanie nie stanowi problemu po zużyciu produktu – po prostu SORTUJESZ CZĘŚCI OPAKOWANIA DO WŁAŚCIWYCH ODPADÓW (SZKŁO – METAL)
Dane techniczne
EkoSkóra | Nie |
Textylia/Membrany | Nie |
Zamsz Nubuk | Nie |
Skóra naturalna Licowa | Tak |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.