Reklamacja towaru

Reklamacja

 

Jeśli zamówiony produkt okaże się wadliwy, uszkodzony lub dojdzie do pomyłki bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji. 

Zgłoszenia prosimy wysyłać drogą mailową na adres sklep@pielegnacjaobuwia.pl

W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz opisanie problemu.

Jeśli to możliwe bardzo prosimy o załączenie zdjęcia ,które znacząco przyspieszy rozwiązanie problemu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Jednak z uwagi na dobro klientów, reklamacje średnio są rozpatrywane w ciągu 1-3 dni roboczych.

Jeśli reklamacja jest uzasadniona , dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej rozwiązać problem, abyś drogi kliencie nie musiał czekać. Do tego celu wykorzystujemy wysyłki na wymianę Kurierem DPD , oraz szybkie zwrot Inpost aby w takiej sytuacji jak najmniej Państwa angażować ( koszty takich rozwiązań są po naszej stronie ).

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium