polski
polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

polski

Klamra 25mm Zapięcie Zatrzask Duraflex Wygięta

Przejdź do sekcji Opinie
Cena 5,99 zł

Ceny podane bez kosztów dostawy.

Sprzedaż Hurtowa ( cena od ilości )

Ilość szt.
Cena za szt. z VAT
 
Od 10
5,09 zł
Od 25
4,19 zł
Od 50
3,59 zł

Potrzebujesz większą ilość, lepszą cenę ? Napisz do nas

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz 0 10 (-15%) 25 (-30%) 50 (-40%)
szt.
Czas wysyłki: 24 godziny
Duraflex

Kod produktu: 2714/155005(2)/wygięta/7067/7068

Dostawa od 0,00 zł - Odbiór Osobisty do 24h (Polska)

ul.Parkowa 2, 32-087 Bibice ( 9-14 )

Opis

Klamra plastikowa 25mm Zapięcie Zatrzask Duraflex wygięta

Klamra przystosowana do pasa lub taśmy o szerokości 25mm.

Jest wykonana z bardzo wytrzymałego materiału firmy DuraFlex.

Kolor : czarny

Regulacja: po jednej stronie

Ten model klamry duraflex jest lekko wygięty dzięki czemu idealnie pasuje do psich obroży oraz szelek.

 

Zastosowanie:

- zapięcie paska

- klamra do obroży

- zapięcie do plecaka

- zapięcie do saszetki

- zapięcie do szelek

- paski wojskowe

- plecaki wojskowe

 

Klamry plastikowe do pasków to produkty o szerokim zastosowaniu w projektowaniu, udoskonalaniu i ozdabianiu pasków. Świetnie pasują do pasków do spodni, pasków do torebek, a także teczek.

Ich największą zaletą jest atrakcyjny wygląd, dzięki czemu w łatwy sposób można odświeżyć wygląd zdobienia lub nadać mu całkowicie nowy, oryginalny charakter.

Klamry DuraFlex usprawniają wygodne i proste regulowanie zapięcia, co zdecydowanie przydaje się w projektowaniu stylizacji, bo te pasują nie tylko do spodni czy torebek, ale również do kurtek motocyklowych, sukienek, czy żakietów.

Klamry zatrzaskowe wykonane są z trwałych komponentów, zatem doskonale znoszą duże obciążenia, gwarantując doskonały wygląd oraz pewność, że w czasie korzystania nic się nie rozpadnie.

Bezpieczeństwo produktu

Opinie

4.41
Liczba ocen: 26
Oceń i opisz

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.