Klamra 25mm RockLoster Duraflex 2x Regulacja
Wystaw opinię o produkcie
Sprzedaż Hurtowa ( tabela poniżej, Ilość/cena )
Potrzebujesz większą ilość ? Napisz do nas
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Kod produktu: 7877/155045/7145/7605
ul.Parkowa 2, 32-087 Bibice ( 9-14 )
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Opis
Klamra 25mm RockLoster Duraflex 2x Regulacja
Klamra przystosowana do pasa lub taśmy o szerokości 25mm.
Jest wykonana z bardzo wytrzymałego materiału firmy DuraFlex.
Kolor : czarny
Model : RockLoster
Regulacja: po obu stronach
Ten model klamry duraflex jest lekko wygięty dzięki czemu idealnie pasuje do psich obroży oraz szelek.
Zastosowanie:
- zapięcie paska
- klamra do obroży
- zapięcie do plecaka
- zapięcie do saszetki
- zapięcie do szelek
- paski wojskowe
- plecaki wojskowe
Klamry plastikowe do pasków to produkty o szerokim zastosowaniu w projektowaniu, udoskonalaniu i ozdabianiu pasków. Świetnie pasują do pasków do spodni, pasków do torebek, a także teczek.
Ich największą zaletą jest atrakcyjny wygląd, dzięki czemu w łatwy sposób można odświeżyć wygląd zdobienia lub nadać mu całkowicie nowy, oryginalny charakter.
Klamry DuraFlex usprawniają wygodne i proste regulowanie zapięcia, co zdecydowanie przydaje się w projektowaniu stylizacji, bo te pasują nie tylko do spodni czy torebek, ale również do kurtek motocyklowych, sukienek, czy żakietów.
Klamry zatrzaskowe wykonane są z trwałych komponentów, zatem doskonale znoszą duże obciążenia, gwarantując doskonały wygląd oraz pewność, że w czasie korzystania nic się nie rozpadnie.
Naszą produkcję
Bezpieczeństwo produktu
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wystaw opinię o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.